Drodzy Pacjenci – wobec zaistniałej sytuacji epidemiologicznej Praktyka funkcjonuje na nowych zasadach – ich wprowadzenie ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego:
– Pacjentom poprzez zmniejszenie ryzyka przenoszenia infekcji koronawirusowej pomiędzy pacjentami.
– Personelowi – zakażenie personelu spowoduje konieczność kwarantanny personelu przychodni i całkowity brak dostępności do świadczeń medycznych
Jeśli potrzebujesz porady medycznej zadzwoń do rejestracji i podaj powód zgłoszenia.
Lekarz oddzwoni do Ciebie i zdecyduje czy jest konieczność osobistej wizyty w poradni (lekarze oddzwaniają z innych numerów by nie blokować rejestracji). Jeśli tak – zostaniesz zaproszony nawet w tym samym dniu na konkretną godzinę.
Oczekując na zwrotny telefon lekarza przygotuj niezbędne informacje: pesel swój lub dziecka (lekarz weryfikuje tożsamość osoby do której dzwoni), nazwy leków, wyniki badań i konsultacji, długopis i kartkę. Dzięki temu skrócisz czas rozmowy, lekarz będzie mógł obsłużyć więcej pacjentów.
Recepty zamów telefonicznie lub mailowo ( pacjent@lekarzkielczow.pl ) podając nazwy leku i stosowane dawki.
Załóż Internetowe Konto Pacjenta – linki do instrukcji jak złożyć IKP znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce „Warto wiedzieć”. Będziesz miał dostęp do kodów swoich recept oraz e-skierowań
Jesteśmy dla Was – pracujemy w tych samych godzinach i składzie jak zawsze 😀